1.11.15

Late breakfast

00
Ai että mä rakastan hyvää ruokaa!! Ja erityisesti terveellistä sellaista. Tänään aamulla salilla ollessani mulle tuli mieleen hemmotella itteäni pikkusen panostetummalla aamiaisella.
Salitreenin jälkeen suuntasin viereiseen kauppaan tietoisena siitä, mitä tulisin ostamaan. Halusin 1. vesimelonia, 2. jonkinlaisen siemensämpylän, mikä ei olisi pelkkää höttöleipää, 3. Yosan kaurajugurttia, jota olin jo kauan halunnut maistaa ja 4. Paulunsin uutta Kaakao & Vadelma Granolaa (jota myös halusin ehdottomasti kokeilla). Kaupassa kiertelin hyllyjen välejä, eikä sieltä kyllä löytynyt granolaa, sopivanlaista sämpylää eikä vesimelonia. Noh, seuraavaan kauppaan siis! Eiköhän sieltä löydy.
1
No eipäs nyt oikeen napannutkaan. Ei granolaa ja äh joku mies koski kädellä noihin sämpylöihin, hyi. Päätinpäs sitten fiksuna tyttönä jättää kaiken muunkin ostamatta. (okei??:D) Päätin myöskin olla vielä luovuttamatta ja suuntasin kolmanteen kauppaan. Pyörittelin erilaisia leipiä mielessäni. Mitä leipää mä otan?? Tälläset kaksi rouheciabattaa vai tämän siemensämpyläkranssin? Ei.. en mä ota kumpaakaan. Lopulta astelin kaupasta kaurajugurtti kädessäni (jes vihdoin tajusin ostaa edes jotain!:D)
Noniin.. Viimeinen kauppa, viimeinen mahis ja toivottavasti myöskin viimeinen kerta, jolloin mä kävelisin ulos ilman mitään. Ei hitto, eei! Taskaan ei löytynyt mun aamupalajuttuja. Mitä ihmettä mä pelkällä jugurtilla teen?? Menin kotiin, istuin sohvalle ja mietin.. Isompien kauppojen aukeamiseen olis vielä 1,5 tuntia aikaa. Syönkö vaan puuroa vai odotanko mä?..  Joo, mä odotan!
Vihdoin kello lyö viisitoista vaille kaksitoista. Laitan repun selkään ja lähden päättäväisesti kohti k-supermarkettia. Lopultakin kaupassa. Ah JES, kaikki löyty!! Nyt äkkiä kotiin, wohoo!!
2
Mä tosiaan taidan rakastaa ruokaa! Enkä selvästikkään lipsu mun suunnitelmista :) Ainakaan silloin kun on kyse ruuasta, haha. :D Oli kyllä tosi maukasta ja oioi kun rakastuinkaan tohon granolaan. Vaikka sen hinta onkin melko paljon (n.4,80e), on se todellakin sen arvonen. Suosittelen ehdottomasti!! Sokeroimaton ja erittäin kuitupitonen, ja vielä niin ihananmakunen! Mua oikeesti pelottaa kauan toi kestää.. Tiedän jo nyt, että tuun napsimaan tosta ihan muuten vaan, koska toi on vaan niin superhyvää!! 

Joo, tämmöstä tänään. Nyt taidan pistää Kardashianit pyörimään ja nautiskella mun viimisen pepsi max tölkin. Kääk! Pitäsköhän niitäkin käydä ostamassa lisää??:d

Rentouttavaa sunnuntaita ystäväiset! :)

-Janina

6 kommenttia:

  1. uu ompas hyvännäköistä ruokaa ! ja tää sun blogin ulkoasu on tosi kiva kans :-)

    anniinx.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. hyvältä näyttää! Tässähän tuli ihan itsellekkin nälkä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hehee, mullakin tulee aina kaikista ruokakuvista :D

      Poista
  3. Kommentoin nyt näin "vanhaan" postaukseen, mut siis tota granolaa kannattaa kokeilla tehä ite! Tulee paljon halvemmaks ja on tooodella hyvää. :) Mä kokeilin just vähän aikaa sitten ja kirjoittelin siitä mun blogiini ohjeen: http://sonjatuuliak.blogspot.fi/2015/11/kotitekoinen-granola.html

    Kannattaa testailla, sillä voin väittää jopa paremmaks kuin kaupan versiot. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo jee kiitti vinkistä!! Voisin itseasiassa tehäki tässä joku päivä, nimittäin söin yksin ton koko paketin alle viikossa ja on toi sen verran kallista, ettei ihan joka viikko raaskis uutta pakettia ostaa, hehee :d

      Poista