21.10.15

Vastaukset osa 1/2


Heippa! :) Tässä ois nytten ensimmäinen osa vastauksista. Mulla tuli ongelma videon kanssa ja siks tää julkaseminen itseasiassa vähän venykin, heeh. Jotenka nyt ainakin tää eka osa on ihan vaan tekstimuodossa! Katotaan, jos saisin vastattua siihen toiseen osaan sitten videolla :)

Nyt vastauksia tulevaisuuteen ja blogiin liittyen ja lopuksi sekalaisia kysymyksiä!:)
1a
TULEVAISUUS

Mitä aijot tehdä lukion jälkeen?
- Haen yliopistoon opiskelemaan kauppatieteitä

Haluutko vanhempana lapsia ja jos haluut, minkä ikäsenä suunnilleen?

- Juuu haluan! Ja sopivaa ikää en osaa sanoa. Veikkaanpa, että sitten kun on vaan sellanen fiilis ja muutenkin sopiva aika. 

Yks asia, jonka haluat vielä tehdä elämäsi aikana?

-Hmm.. No mulla ei varmaankaan oo mitään konkreettista yhtä asiaa, mutta sellanen ois kiva, että jossain vaiheessa elämää sais olla tosi ylpee itestään ja omista saavutuksista. 

5 asiaa, mitä haluat vielä tehdä elämäs aikana?
- Saada kivan työn, olla onnellinen, perustaa perheen, matkustella ja NAUTTIA!

Unelma-ammatti?

- Mulla ei oikeestaan oo mitään unelma-ammattia, mutta sellanen työ ois kiva, mikä liikkuis mun mukana ja olis muutenkin mieleistä.

Suurin haave?

- Elää onnellinen elämä 

Millaisia tulevaisuudensuunnitelmia sulla on?

- Ainakin nyt valmistua ja päästä lukiosta pois ja sitten jatko-opiskelemaan ois ihan mukava päästä! En tykkää suunnitella hirveen pitkälle elämässä, mutta noi nyt ainakin on sellasia lähitulevaisuuden varmoja suunnitelmia :)

1
BLOGI

Minkä takia kirjoitat blogia?

- Kirjoitan blogia, koska mun mielestä on tosi kiva ottaa kuvia ja jakaa niitä myös muille. Tykkään kans kirjottaa omia ajatuksia ja fiiliksiä yms. :)

Mikä sai sut aloittamaan?

- Olin kauan jo halunnut aloittaa blogin. Yks päivä mä vaan mietin, että miksi ihmeessä mä en oo tehny sitä?  Elämässä pitää tehä ja kokeilla sellasia asioita, mitä haluaa. Sit mä vaan tein sen :)

Mitkä on susta bloggaamisen hyviä/huonoja puolia?

- Hyviä puolia on ehdottomasti kaikki kivat kommentit ja yleensäkin kommunikoiminen muiden kanssa :) Huonoja puolia on mun kohdalla se, etten omista vielä omaa kameraa!

Mitkä on sun lempiblogit/instagramtilit ja miksi?

- Mun ihan ykköslempiblogi on Jo's Secret, koska siinä on vaan niin hyvä kokonaisuus: valoisat ja panostetut kuvat ja kiinnostavaa tekstiä. Lempi instagramtili vois olla mollyrustas, koska ne kuvat vaan on niin wau. Ja jos sanon vielä toisen, niin veganfoodlovers, koska ne kuvat on nam ja ruoka on nam :D

2
RANDOM


Minne matkustaisit, jos voisit matkustaa mihin tahansa?

- Nyt mua kiinnostais lähteä Thaimaahan, Malediiveille tai jonnekkin ton tyyliseen lämpimään paikkaan!


Mitä tekisit, jos saisit 10 000e?

- Ehdottomasti laittaisin säästöön.

Mikä on sun guilty pleasure?

- Keeping Up With The Kardashians :D

Mikä on parasta just nyt?

- Aamupuuro

Mitä/millä leikit lapsena eniten?

- Barbeilla ehdotomasti, ja monta tuntia!! Barbit on parasta!!!

Mitä mieltä olet salmiakkisuklaasta?

- Jaa a, oon pari kertaa ottanu vahingossa irtokarkeissa niitä salmiakkicentereitä ja en kauheesti tykkää niistä, joten salmiakkisuklaa ei ehkä oo ihan niin mun mieleen :)

Lakkaatko kynsiäsi?

- Noo joo sillon kun jaksan tai on sellanen fiilis :)

Lapsuuden haaveammattisi?

- Nää tälläset perus: eläinlääkäri ja kampaaja :D

Millaisia asioita arvostat ihmisessä?

- Aitous, rehellisyys, nöyryys, empaattisuus ja positiivisuus :)

Mikä on nolointa, mitä olet tehnyt?

- Huhhuh, tän mun elämän aikana oon kereny noloilla niin paljon, ettei mulla oo yhtä juttua minkä sanoisin :D

Lempi karkki/herkku?

- Fazerin suklaa, jossa on maito- ja valkosuklaata, nam!!

Inhokkiruoka?

- Mulla ei oikeestaan oo inhokkiruokaa ollenkaan :)

Lempi sanonta/queta?

- Se vaihtelee, mutta tän hetkinen lemppari on varmaan: ''Rule your mind or it will rule you.'' :)



Nonniin tässä oli eka osa! Seuraavaks tuleekin ehkä vähän henkilökohtasempia juttuja, kuten parisuhteeseen ja elämään liittyviä vastauksia.


-Janina

2 kommenttia:

  1. haha Keeping Up With The Kardashians on kyllä ihan paras X)! Ja samat lapsuuden haave ammatit löytyy multakin :D! Tainno taisi siellä olla vielä prinsessakin mutta se nyt ei mikään varsinainen ammatti ole.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii onki!! :D Prinsessahan ois aika täykky ammatti, haha ;)

      Poista