2.9.15

Nyt soi

1
Syyskuu, sade, hämärät illat, kylmä ja tuulee.. Oikeestaan mä tykkään tästä! Aikasempina vuosina tähän aikaan masistelin tätä säätä ja kesän loppumista. Nyt mun ajatukset syksystä on jostain syystä ainoastaan pelkkiä positiivisia :) Sade tai pimeys ei haittaa mua yhtään, oon ennemminkin innoissani! Saa laittaa lämpimät pörrösukat jalkaan ja käpertyä peiton alle, juoda kuumaa teetä ja lukea vaikka kirjaa tai katsoa Netflixiä, jeee :)

Tässä pari biisiä, jotka soi tällä hetkellä eniten mun soittolistalla :)

Papercut - Zedd ft. Troye  Sivan
What Do You Mean? - Justin Bieber
Jack In A Box - Alexander Brown ft. Jack Savoretti
Real Life - The Weeknd
Omen - Disclosure ft. Sam Smith 
Hula Hoop - OMI
Back Together - Robin Thicke ft. Nicki Minaj


Mites te? :) Osaatteko te nauttia näistä syksysäistä vai joko on syysmasennus iskeny? :P
-Janina

4 kommenttia:

  1. Oon samaa mieltä, etenkin alkusyksy on yks parhaista vuodenajoista! <3 vitsi sul on ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  2. Voisitko tehdä "fall must have" tyyppisen postauksen ? :)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana blogi ja postaus, tosi kiva kappalelista tykkäilen itsekkin :)
    Ihanan rento asu ja tunnelma välittyy tuosta kuvasta, pörrösukat alkaa olla ajankohtaisia ja parhaita just tästä eteepäin :)
    Onko sulla esim. sellasii pörrösukkii missä on "jarru" siis sellaset liukuestepohjat?

    VastaaPoista