10.8.15

Yllätyssynttärit

IMG_7268
IMG_7269

Oltiin siis eilen illalla juhlimassa Emilian 18-vuotissynttäreitä tollasessa vuokratussa tilassa. Ylläri onnistu tosi hyvin, eikä Emppu arvannu mitään! Oli tosi hauskaa ja ihana oli kans nähdä pitkästä aikaa kavereita, joita en oo kerenny kauheesti kesällä näkemään! :)
Taas pääs mässyttelemään ihania herkkuja. Haha, oon eläny koko viikonlopun pelkillä kakuilla ja herkuilla, sillä toissapäivänä juhlistettiin myös mun toisen kaverin, Mariannen valmistumista high schoolista (Noh, ei valittamista! Kyllä kakut ja herkut  kelpaa mulle paremmin ku hyvin xd). Ja ihan sairaan kiva, et näin ihanat ilmat tuli just näille päiville :) 

1
2
3
4
5
Nyt juhlat on juhlittu ja ajatukset pitäis kääntää kohti koulun alkua! Keskiviikkona siis alkaa koulu, ja viimenen lukiovuosi! Yhh..

Miten se kesäloma meni taas näin nopeesti? Kukaan muu samaa mieltä?:D


-Janina

2 kommenttia:

  1. Hei! Pääsit kolmen lemppari blogin joukkoon mun linkkaa blogisi postauksessa!
    Saanko käyttää bannerias esittelypostauksen kuvana!(:

    VastaaPoista
  2. Kirjoitin sun blogista mun blogin Top -10 listalla :) Täältä löytyy mainita: http://munlempihetki.blogspot.fi/2015/08/lukulistan-top-10-blogit.html

    VastaaPoista