14.8.15

Outo arki

12
3
Istuskellessani tänään kahvikupin ja aamupuuron äärellä, mietiskelin mun alkanutta arkea. Kouluhan alkoi mulla keskiviikkona ja siinä mukana alkoi myös ’’tuttu’’ arki. Itseasiassa arki, mitä mä nyt elän tän ensimmäisen lukiojakson, ei todellakaan tunnu tutulta :D Koulussa käyn ainoastaan äidinkielen tunnilla kolme kertaa viikossa, eikä parina päivänä ole edes koulua! (Suoritan siis itsenäisesti muutaman muun kurssin). Jotenkin tuntuu tosi vaikeelta päästä tähän arkeen nyt mukaan, koska tää on tosi erilaista ja outo verrattuna mun aikasempaan ''arkeen''. Yo-kirjoituksetkin lähenee vauhdilla - tosi vauhdilla!  Onneks nyt on paljon aikaa lukea ja ehkä tää arkikin pian lähtee rullaamaan, ja tietyt rutiinit asettuvat päiväjärjestykseen! :)
4
Onko teillä alkanut jo arki? Ja miten elokuu on lähtenyt käyntiin? :)


-Janina

8 kommenttia:

  1. Ihana asu! Mulla on kanssa tänä vuonna jotenkin outo paluu arkeen, kun en oikein vielä tiedä, mikä se arki mahtaa olla nyt, kun kursseja ei enää oo koulussa oikeestaan jäljellä :D

    VastaaPoista
  2. Joo-o, koulu on alkanut täällä, mut ei noin ihanalla tahdilla mikä sulla on :D Vapaapäivät kelpais kyllä.
    Tsemppii yo-kokeisiin valmistumiseen ^_^

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks nyt on viikonloppu vapaata! :) Ja kiitos paljon!!:)

      Poista
  3. Mistä sun ihanat kengät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa en oo ihan varma! Sain ne mun kummitädiltä tuliaisena joskus :) Jostain? :D

      Poista
  4. Hellou! Haastoin sut http://tyttokesatukkainen.blogspot.fi/2015/08/liebster-awards-haaste.html :-)

    VastaaPoista
  5. Oot ihanan ilonen noissa kuvissa! : )) Onpa sulla vähän kouluu tällä jaksolla. : o Abivuosi alko mullaki ja työtä riittää. Kirjotin itseasias tästä just postauksen, jos haluut käydä kattomassa.

    http://neitinimeton.blogspot.fi/2015/08/millaista-on-olla-abi.html

    VastaaPoista