17.8.15

Kauan etsityt kengät

1
2
Vihdoin!!! Kauan oon ettiny sopivan kokosia arkikorkkareita - ja nyt ne löyty :) Jipiii!!! Nää 35 kokoa olevat ihanuudet löysin Rodoksen Bershkasta ihan vahingossa. En tienny, että bershka myy edes mun kokosia kenkiä! Nyt jatkossa siellä käydessä pakko tarkistaa kaikki kenkäparit, haha! Hintakin oli vähän alle kolkyt euroa:) 
Millonkohan mä viimeks oon kävellyt arkena korkokengillä? ööm ysiluokalla? :D Sillonkin ehkä kolme kertaa. Oon tosi innoissani näistä, vaikka nää onkin tälläset ihan normaalit.

Mitä te tykkäätte vai tykkäättekö? :)
3
PS. Oon tänään kuvannu ’’mydayta’’ (hyi vihaan tota sanaa..) Mut en tiiä miten muuten sen voi sanoa! Katotaan jos saisin sen jo illalla tänne!  Kiinnostaako teitä yleensäkkään semmoset videot? :) 


-Janina

3 kommenttia:

  1. Waau♥ ovatpa kyllä ihanat korkkarit kerrassaan!

    http://viivijohannaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti kiinnostaa tuo video! :)

    VastaaPoista