27.7.15

Valmiina lähtöön

gg
n
a
Eilen tultiin Rovaniemeltä takasin kotiin ja tänään oon pessyt pyykkiä ja pakkaillut. Huomenna siis lähdetään äidin kanssa aamulla Rodokselle! Ihan sairaan ihanaa päästä pois täältä kylmästä Suomesta. Oon niin auringon ja lämmön tarpeessa.. Siellä onkin yli 30 astetta ja aurinko porottaa, ah!! :)
Mun HM:stä tilaamat bikinit oli tosi kivoja ja huomasin, että olin tilannut ihan vahingossa semmosia ylä- ja alaosia jotka sopii toisiinsa tosi näpsäkästi! Vielä pitää vähän pakkailla juttuja ja illalla yrittää mennä aikasin nukkumaan. Herätys taitaapi olla joskus vähän ennen neljää, hui! :D
f

Onko teistä joku käyny aikasemmin Rodoksella? Mielellään kuulisin joitain vinkkejä, mitä kannattaa tehdä tai missä käydä! :)

-Janina


12 kommenttia:

  1. oi vähänkö ihana blogi! saat täältä uuden lukijan :--)
    hyvää matkaa!

    http://lauraahs.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mukavaa lomaa sulle! : ) Mekin lähetään Jämsään yhelle mökille sukulaisten kanssa keskiviikkona. Lähetään mökille oikeestaan rallien takia, semmonen meidän pieni perinne ollu jo monta vuotta, vaik ei ainakaan mua toi ralli hirveesti kiinnostakaa. : D Mut vanhemmat on enemmän sit näitä ralli-ihmisii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mökkeily on kyllä parasta! Ja kyllähän ne rallitki menee jotenkin :D

      Poista
  3. Hyvät reissut munkin puolesta! Blogisi on tosi ihana ja tykkään etenkin ulkoasusta .)

    VastaaPoista
  4. Itse en oo koskaan Rodoksella käynyt, mutta haluaisin kovasti! Ihanaa reissua, nauti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä tosi kiva paikka!! :) Kuuma ainakin oli, huh :D

      Poista
  5. Moikka! Mun blogissa olis sulle pienimuotonen haaste :)

    http://thexxxi.blogspot.fi/2015/07/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
  6. Moikka! Sulle olis haaste mun blogissa :)
    http://siljaslife.blogspot.fi/2015/08/liebster-awards-haaste.html

    VastaaPoista