9.7.15

Mökkilife


1
Ihanaa olla mökillä ja päästä vähän irti arkijutuista! Eilen tultiin viiden aikaan tänne, purettiin kamat ja syötiin. Illalla kävin vielä lyhyellä juoksulenkillä, jonka jälkeen pääsin suoraan saunaan.  Ah ihanaa!  Tänään aijon rentoilla, syödä, lenkkeillä ja katsoa Netflixiä! Tosi kiva olla pitkästä aikaa täällä. Kaikenlaisia hauskoja lapsuusmuistoja tulee mieleen :)
22b
Aluksi vähän harmistuin, kun katsoin sääennustuksia, joissa näky vaan pilven tai sadepisaroiden kuvia. Mutta oikeastaan mua ei edes haittaa pilvisyys tai sade! Saa ainakin olla sisällä löhöömässä ja ilmakin on sopivan raikas lenkkeilyyn ja ulkona treenaamiseen :) Viikonloppuna pitäsi muutenkin tulla vähän aurinkoisempaa säätä!
3
Ainiin toissapäivänä leikkasin mun hiuksia taas! Nyt niistä lähtikin aika kunnolla. Melkeen 10 senttiä varmaan? Mulle ei selvästikkään riittäny pelkästään hiustenleikkuu, koska seuraavana päivänä käytiin mun kaverin Ellinooran kanssa ostamassa mulle hiusten raidotusaine. Laitettiin ohuita vaaleita raitoja ja näistä tuli itseasiassa tosi kivat kesähiukset! :) Ei niihin mitään kampaajia tarvita ;) Noista kuvista ei kauheen hyvin nää näitä, koska hiukset on ponnarilla. Yritän saada joku päivä parempia kuvia niin näätte vähän tarkemmin millaset tuli!! 

-Janina



2 kommenttia: