1.7.15

Mitä heinäkuussa?

Huihui ensimmäinen heinäkuuta! Miten tää aika meneekään näin nopeesti? Onneksi vielä yli puolet kesälomasta jäljellä! Kesäkuu meni hujauksessa ja itseasiassa aivot lyö tyhjää, että mitä mä oikeestaan tein?? Hmm.. Paljon oon nähnyt kavereita, oon ottanu rennosti, viime viikko vietettiin Virossa ja käytiin katsomassa Riika, oon nukkunut pitkään, syönyt hyvin, lenkkeilly ja nauttinu! 

Tälläistä kesäkuussa, mutta miltä näyttää mun heinäkuu?

IMG_4240
2.7 Luku-urakka alkaa!
Huomenna alkaa mun  yo-kirjoituksiin valmistautuminen! Syksyllä luvassa siis terveystiedon ja englannin kirjotukset, joihin pitäis kovasti yrittää lueskella.

8.7 Mökille 
Ihanaa päästä mökille! Milloinkohan viimeksi olin meidän mökillä? Varmaan 2 vuotta sitten.. Mun mökkeily koostuu mm. rentoutumisesta, saunomisesta, soutelemisesta, syömisestä, ehkä treenaamisestakin? Pääasiassa pyrin tyhjentämään mielen ihan kokonaan ja ottamaan iisisti :)

14.7 Jukka Suomeen
Jukka tulee VIHDOIN! Eli tona päivänä ei olla nähty kuukauteen ja sit nähdään! Jes en malta odottaa :)

17.7 Rovaniemi
Lähdetään Jukan kotikaupunkiin, Rovaniemelle ja kävästään myös todennäkösesti Posiolla mökkeilemässä!

28.7 Rodos
Äitin kanssa varattiin äiti-tytär reissu Kreikkaan viikoksi! Rodoksella en ookkaan aikasemmin käyny! Ihana päästä pitkästä aikaa rantalomalle :)


Tältä näyttää noin pääpiirteittäin mun heinäkuu :) Toki tuun tekemään kaikkea muutakin, mutta nää (ehkä vähän isommat jutut) ois ainakin tiedossa.

Onko teillä jotain erityisiä suunnitelmia heinäkuulle? :)

-Janina

3 kommenttia:

  1. Haluun toivottaa sulle tsempit lukemiseen! Muistan kun ite päätin viime kesänä lukea hyvin mut paskat siitä mitään tullut :-D
    http://jenicaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha saa nähä mitä täst mun lukemisest tulee :D

      Poista
  2. Ompas kivoja juttuja sulla tiedossa! Meilläkin suurimmat jutut heinäkuulle on varmaan omat parikymppiset ja meidän kissan pitäis synnyttää nuo pennut tässä ihan lähiaikoina :)
    http://merirosvoprinsessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista