10.7.15

Mieli lepää

12345

Aamukahvi laiturilla nautiskellen ja katsellen samalla rauhoittavaa vesinäkymää - mieli lepää. Oon pystynyt tosi hyvin rentoutumaan ja olemaan stressaamatta yhtään mistään.  Tämmönen mökkiloma tekee mulle tosi hyvää just nyt. Ei tartte ajatella mitään, eikä oo kiire yhtään minnekkään. Onneksi on vielä kaksi yötä jäljellä.

Nyt lähdenkin juoksulenkille! Mut otetaan kyytiin matkan varrelta, koska matka jatkuu siitä kauppaan. Tässä mökin lähettyvillä ei oikeastaan oo yhtään mitään. Lähin kauppa on keskustassa, jonne on vähän yli 15 kilometrin matka. Toisaalta tosi kiva, että saa olla ihan omassa rauhassa, eikä ole edes ''mahdollisuutta'' mennä ihmisten ilmoille. Tänään chillailu jatkuu ja huomenna oon päättänyt tehdä äitille synttärilahjaksi mansikkakakun (mikä ehdottomasti kuuluu ainakin mun kesään). Saa nähdä mitä siitäkin tulee :D

Mitä teidän perjantaihin kuuluu? Vietättekö sen rauhallisissa merkessä vai oletteko menossa ehkä pyörähtämään yössä? :) 

-Janina


10 kommenttia:

  1. Ihana postaus, ite lähen tänää mökille kaverin kanssa ! :)

    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mun perjantaihin kuuluu työt pitkästä aikaa. Olen nyt lomaillut kolmisen viikkoa ja vielä olisin voinut olla lomalla muutaman viikon lisää :) Illalla saan vielä mun pikkusiskon yövieraaksi, joten mukava koti-ilta tiedossa!

    VastaaPoista
  3. Tähän päivään kuulu työt, vaikka toki mieluusti lomailisin vielä omalla mökillä. Mutta tähän iltaan kuuluu kaverin häihin valmistautuminen jotka on huomenna (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois ihana päästä itekkin pitkästä aikaa häihin! Toivottavasti huomisesta tulee kiva päivä :)

      Poista
  4. Upeita kuvia! Mitä kautta oot muuten laittanut noi mainokset ja suositteletko?:)

    sofiaelizabetha.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne on tradetrackerin kautta ja se on tosi helppokäyttönen ainakin musta :)

      Poista