22.7.15

Elämää ilman puhelinta

1
Hehhee arvatkaa mitä.. Rikoin taas mun puhelimen ja oon ollu nyt torstaista asti ilman. Eilen sain kylläkin Jukalta lainaan sen työkännykän, mut oikeesti ihan sairaan ihanaa olla ilman puhelinta!! Ihan kauheeta miten nykyään ihmiset tuijottaa omia kännyköitään seurustelun sijaan. Kännykkää räplätään, vaikkei siihen edes olis mitään oikeaa syytä. Ainakin ite oon huomannut, että kännykkä saattaa löytyä mun silmien alta ihan vaan ’’vahingossa’’. Siinä ne sormet vaan pläräilee, vaikkei tarvis.. Huhhuh..
  Nää muutama päivä ilman kännykkää on ollu tosi ihania. Oon huomannu, että en mä edes tarvitse kännykkää. Mut saa kiinni kavereiden kännyköistä yms :D No mut, on se kännykkä ehkä kuitenkin vähän pakollinen juttu olla olemassa.. 
23
Paita ja legginsit Cropp // Takki H&M // Kengät Nelly

Nää kuvat räpsäiltiin Jukan kans tänään. Tilasin noi kengät pari viikkoa sitten Nellyltä ja oon tosi tyytyväinen. Ihan huippunopeesti tuli postiin! Kesti vissiin yks kokonainen päivä vaan?? Vihdoin löysin kivat valkoset tennarit oikeella koolla! ( koko 35 siis).  
Hintakin oli alle 30euroa! Aikas jees :)
4

-Janina

8 kommenttia:

  1. IHANA ASU!! Ja sulla on aivan ihanat hiukset :-)

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kivat housut ja harmaa paita, mistä ne on?:) oot tosi mukavan oloinen ja niin nätti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Lisäsinkin tohon postaukseen, niin ne on kummatkin Tallinnan Cropp:ista :)

      Poista
  3. Pakko sanoa että on tehnyt monet kerrat mieli heittää puhelin menemään, mua ärsyttää niin paljon etten voi olla siitä erossa :D Viime kesänä olinkin yli viikon ilman puhelinta koska onnistuin pudottamaan sen merenpohjaan haha. Muutaman päivän päästä kyllä siihenkin tottu, oli kyllä vähän vaikeuksia silti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep aluks kyl vähän vaikeeta, mut loppujen lopuks tosi rentouttavaa olla ilman puhelinta :)

      Poista
  4. Mulla hajos myös puhelin vähän aikaa sitten ja oli oikeesti niin rentouttavaa olla viikko mökillä ilman että kokoajan tuijotti näyttöä :D Mutta oli se kyllä myös aika ihanaa saada puhelin taas viikon tauon jälkeen käyttöön heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on oikeesti ihana ettei tarvii koko ajan näpräillä! En oo jaksanu tääl Rovaniemellä ees kantaa mukana tota Jukan lainakännykkää ku niin paljon kivempi ettei oo sitä mukana!! :) Mut kyl mulle joku iphone 6 kelpais, et ei siinä.. :D

      Poista