1.6.15

Lomailija

18166948418_b8be76ae03_oIMG_0057
Kerettiin napsasta mustakin pari kuvaa lauantaina juhlien välissä. Oli taas pitkästä aikaa mukava pukeutua vähän juhlavammin mekkoon ja korkokenkiin. Itelläni meinas tulla pieni paniikki vaatteiden suhteen, sillä mulla ei niin hirveän montaa mekkoa ole. Onneksi kuitenkin tämä kyseinen mekko löytyi vaatehuoneen uumenista, eikä tarvinnut lähteä kamalassa kiireessä etsimään kaupasta jotain uutta sopivaa. Kaiken lisäks mun on tosi vaikee löytää yleensäkin vaatteita mun lyheyden takia. Jalkakin on sellasta lasten kenkien kokoluokkaa.. Ei kiva...

IMG_0060IMG_0187

Jotenkin vielä tuntuu ihan oudolta, ettei aamuisin tartte herätä herätyskelloon ja kiirehtiä kaheksaksi kouluun. Päätin kylläkin, että herään kesälomallakin aikasin, ettei päivät mee hukkaan. Tänä kesänä haluun tehä mahollisimman paljon kaikkea! Viime kesäloma kului aika lailla töiden parissa, minkä takia se ehkä jäikin vähän tapahtumaköyhäksi. En kerennyt käymään edes meidän mökillä, jossa oon aina joka vuosi käynyt vähintään viikonlopun verran! Nyt tänä kesänä ei mulla varsinaisesti töitä oo ollenkaan, eli nyt on mahollisuus suunnitella juttuja vähän pidemmälle ja aikaakin riittää monenlaiseen tekemiseen!

Onks teillä jotain kesäsuunnitelmia tai juttuja mitä haluutte ehdottomasti tehä kesällä? :)

-Janina

11 kommenttia:

  1. Kaunis Janina meidän tiellä :)
    -Kati

    VastaaPoista
  2. Et sä mitenkään kovin lyhyeltä näytä, saako kysyä pituutta?:)
    Asutko muuten vielä sun vanhemmilla vaiko yksin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh oon mä kuitenki aika lyhyt! 158cm :) Ja asun vanhemmilla, vuorotellen äidin ja isän luona :)

      Poista
    2. Mitääh ei muuten ikinä uskoisi!:D Aivan ihanat kilometri sääret!;D

      Poista
  3. Blogisi vaikuttaa erittäin lupaavalta! Uusia postauksia odotellessa... :)

    VastaaPoista
  4. Ihana asu ja tosi kivan oloinen blogi sulla! :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Voi, kun olet nätti ja tuo mekko sopii sulle todella hyvin! :) Mulla on ihan hirvittävästi kesäsuunnitelmia -festareita, auringonnousuja ja -laskuja, juhlia, mökkeilyä, iloa, naurua ja uusiin ihmisiin tutustumista. :)

    Sait uuden lukijan!

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Kuulostaa hyviltä suunnitelmita :)

      Poista