18.6.15

Kesäleski

IMG_1IMG_2IMG_3IMG_4

Jukka lähti eilen kuukaudeksi työreissulle. Nähdään siis seuraavan kerran vasta heinäkuun puolessavälissä! En oo yleensä kauheen
ikävoivä ihminen, mutta saa nähdä iskeekö se ikävä näin pitkällä ajalla, heh.. Onneksi tähän on jo totuttu tän kuluneen vuoden aikana! 
 Aluksi se oli tietenkin vähän tyhmää, kun näki vain muutaman päivän, ja sen jälkeen sai jo sanoa heipat. Nykyään se onkin ihan 
arkipäivää, eikä pitkä välimatka tunnu niin ikävältä. Yhteistä aikaa oppii arvostamaan ihan eritavalla, kun ei toista näe jokapäivä.

Kuvista sen verran, että nämä kaksi paitaa tarttui mukaan Tallinnan Mangosta. Ostan todella harvoin vaatteita, oikeastaan ehkä
 vähän liiankin harvoin. Syy on siinä, ettei mulla ole minkäänlaisia tuloja tällä hetkellä.. Vaikea on siis ostella vaatteita, jos ei ole mitään millä maksaa, haha :D Kuitenkin olin päättänyt, että Tallinnasta haluan jotain itselleni ostaa. Tällästä helppoa neuletta oon kaipaillut ja tää t-paita on jotain erilaista mitä mulla yleensä on! :) En ois uskonut, että tuun ostamaan tämän tyylistä rentoa t-paitaa, mutta onneksi ostin, koska oon nyt ihan rakastunut!

Ja ainiin.. Oon yrittänyt kovasti editoida sitä videota Tallinasta, mutta.. Se pomppii hirveesti, eikä siinä mun mielestä muutenkaan oo mitään ytyä. Mua harmittaa hirveesti, koska otin oikeestaan tosi paljon videota, mutta jotenkin se ei vaan sulaudu yhtenäiseks kokonaisuudeksi. En tiedä mitä teen sen kanssa, koska olin innoissani näyttämässä sitä teille, mutta en sitten saanutkaan siitä hyvää :(

Huomenna onkin JO keskikesä! Eli kaikille tosi mukavaa juhannusta :)


-Janina

13 kommenttia:

  1. Vau kuinka ihania kuvia! Tykkään tosi paljon tosta asusta :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Miten ihmeessä sulla ei oo enempää lukijoita? Tosi tosi kiva blogi ja hyviä kuvia, lisään ehottomasti suosikkeihin ja liityn! Oot törkeen kaunis ja noi edellisen postauksen kuvat erityisesti oli ihania! :-)

    eevavaltokari.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oi, rakastuin sun banneriin, sun tyyliin ja kuviin! Oli ihan pakko jäädä lukijaksi :)

    VastaaPoista
  4. Ui vitsit, tosi kiva ja simppeli blogi! :) Hyvälaatuiset ja suuret kuvat plussaa!

    VastaaPoista
  5. Noi vaatteet on kyllä ihanat! Sopivan rennot ja silti tyylikkäät x)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja tykkään sun blogin tyylistä! Pakko alkaa vilkuilemaan tätä useammin :)

    VastaaPoista
  7. Superkiva asu! Tykkään sun kirjoitustyylistä myös :-)

    fashion-teaparty.blogspot.com

    VastaaPoista