4.6.15

Kesäilta

IMG_0624
IMG_0652
IMG_0578IMG_0726
IMG_0752

Tää on mun mielestä just parasta kesässä; grillaaminen, syöminen ja kavereiden kans oleminen! Päätettiin eilen tehdä ite hampurilaisia, mikä osottautukin
ihan huippuideaksi. Pojat grillaili meille mehevät pihvit ja halloumi-juustoa. Me tytöt katettiin pöytää ja valmisteltiin muita lisukkeita. Omatekemät hampparit oli tosi helppo tehdä ja makukin oli kohillaan.
Vietettiin iltaa nelistään Santun luona, jonka jälkeen lähdettiin vielä vähän Helsingin yöelämään. Siitä on jo vierähtäny tovi aikaa, kun viimeks olin juhlimassa! Musta tuntuu, ettei toi juhliminen oo ihan mun juttu, mut kuitenkin on ihan kiva välillä käydä vähän tuulettumassa. Oli tosi mukavaa ja just tälläsiä iltoja haluun ehdottomasti viettää kesällä lisää!

  Vieläkään  näin loman alussa en osaa ihan kokonaan rentoutua. Tuntuu et on jotain, mitä pitäis stressata, vaikka todellisuudessa mulla ei tällä hetkellä oo ainuttakaan hyvää syytä stressata. Ehkä se vie vähän aikaa totutella tähän lomailuun! Oon muutenki huomannu itestäni, että oon tosi taipuvainen stressaamaan ihan turhia asioita. Jos mulla ei oo mitään oikeaa syytä, niin keksin itelleni jonkun ihan pienenkin stressin aiheen. Haluisin päästä tollasesta turhasta stressaamisesta pois ja osata olla vähän rennompi ja huolettomampi. Voisin asettaa itelleni haasteen, että tän kesän aikana pyrin parantamaan mun stressinhallintaa. Toivottavasti onnistun :) Enköhän.. Jos tarpeeks jotain yrittää, niin uskon siihen, et se onnistuu!

Entäs te? Ootteko kovia stressaamaan vai pystyttekö olla stressaamatta pikku asioista?

-Janina


7 kommenttia:

  1. Vaikuttaa niin ihanalta illalta! Mikset ole muuten missään kesätöissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin pitää nyt viimesen kesän ilman töitä, koska tulevina kesinä tuskin pystyn kauheesti lomailemaan. Ajattelin kans, et tekee mulle ehkä ihan hyvää ladata kunnolla akut viimestä lukiovuotta varten :)

      Poista
  2. Vaikuttaa just täydelliseltä kesäillalta! :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Oi, varmaan mukava grillausilta! : )

    VastaaPoista